Playstation | #ps5launch
Launch Event
Η ΑΝΑΓΚΗ:
Η καμπάνια που υλοποιήθηκε για την κυκλοφορία του PlayStation 5 είχε ως στόχο να αυξήσει την ενημέρωση σχετικά με την κυκλοφορία της νέας κονσόλας, καθιστώντας την το πιο πολυσυζητημένο θέμα στο διαδίκτυο, το οποίο επεκτάθηκε και πέρα από την gaming κοινότητα. Η προσέγγιση αυτή αποσκοπούσε στο να μετατρέψει την κυκλοφορία σε σημαντικό πολιτιστικό γεγονός. Φυσικά, η διασφάλιση της κυρίαρχης θέσης του brand στην αγορά ήταν καθοριστικής σημασίας.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:
Πραγματοποιήθηκε μια σειρά δράσεων με συνεργάτες από διάφορους τομείς. Επιστρατεύτηκαν mainstream influencers, influencers του gaming και content creators, καθώς και gaming και mainstream media, με σκοπό την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας. Συνεργαζόμενοι με άτομα με επιρροή από διάφορους χώρους, μεταφέραμε με επιτυχία το μήνυμά μας σε ένα ευρύ κοινό, μετατρέποντας την κυκλοφορία της νέας κονσόλας σε πολιτιστικό φαινόμενο. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, με το περιεχόμενο στο YouTube, το Instagram, το Twitter και το Facebook να συγκεντρώνει ακαθάριστη εμβέλεια 38.887.722. Βασικοί συνεργάτες: Γιάννης Αντετοκούνμπο, Κώστας Αντετοκούνμπο, Σωτήρης Κοντιζάς, Σάκης Καρπάς, PanosDent, 2J, Γιώργος Λέντζας, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ορφέας Αυγουστίδης, Ζήσης Ρούμπος.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Οι συνεργάτες μας, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα hashtags #PlayHasNoLimits και #PS5, δημιούργησαν πάνω από 200 ενημερώσεις στο Instagram, το Twitter και το Facebook, συγκεντρώνοντας 7 εκατομμύρια προβολές. Στο YouTube, ανέβηκαν περισσότερα από 46 βίντεο, συγκεντρώνοντας 2,8 εκατομμύρια προβολές. Συνολικά, το λανσάρισμα του PlayStation 5 πέτυχε ακαθάριστη εμβέλεια 38.887.722!