Skip to main content

Pitsos | #steiletaperaki

Digital PR Campaign

Η ΑΝΑΓΚΗ:

Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε και να αυξήσουμε τη συμμετοχή, κάνοντας το κοινό να ταυτιστεί με τις αξίες της Pitsos, συμμετέχοντας ενεργά στην ενέργεια, δείχνοντας "φροντίδα" για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ή σχολιάζοντας/συζητώντας τη φύση και τις δράσεις της καμπάνιας με τους συνομηλίκους τους.
Pitsos | #steiletaperaki

    ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:

    Η εμπλοκή των Influencers ήταν υψίστης σημασίας για την ολοκλήρωση του συνδυασμού των τακτικών, καθώς έθεσε την ενέργεια στο επίκεντρο και της έδωσε πρόσθετη προβολή. Μοιραστήκαμε το "ταπεράκι" με πολλούς διαφορετικούς συνεργάτες μέσων ενημέρωσης και influencers, οι οποίοι φάνηκε να απολαμβάνουν τη δραστηριότητα, καθώς ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό δημοσιεύοντας φωτογραφίες και βίντεο στους δικούς τους λογαριασμούς SoMe και στους λογαριασμούς SoMe των μέσων ενημέρωσης.

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

    Απολαύσαμε 157 ενημερώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εκτιμώμενο reach 2 εκατ. ατόμων. Ο αριθμός των επισκέψεων στο microsite ήταν εντυπωσιακός κατά τη διάρκεια της ενέργειας, ενώ η δωρεάν υπηρεσία μοιραστείτε ένα "ταπεράκι" με ζεστό ελληνικό φαγητό σε ένα από τα αγαπημένα σας πρόσωπα) εξαντλήθηκε μέσα στις πρώτες ημέρες.
    Circular Text Path WE ARE ONE WHOLE.