ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:
Αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε και να αναδείξουμε ότι δεν πρέπει να θυμόμαστε την αυτοεξέταση μόνο τον Οκτώβριο... το θέμα αυτό απαιτεί μια συνεχή επαγρύπνηση κάθε μέρα, προτρέποντας τους συνομηλίκους, τους συγγενείς και την οικογένεια να αναλάβουν δράση. Η καμπάνια ενσωματώνει την ίδια την ουσία της υπόσχεσης της Avon με τη μορφή μιας τακτικής προειδοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και την αυτοεξέταση. Δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό εργαλείο, ένα microsite, στην ιστοσελίδα pinkalert.gr, το οποίο εμπλουτιζόταν με νέο περιεχόμενο κάθε μήνα, αρχής γενομένης από τον Απρίλιο, προκειμένου να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μοιραστούν αυτό το θετικό μήνυμα με τους αγαπημένους τους. Η δημιουργία Native άρθρων & κυρίως η χρήση Influencers ήταν ζωτικής σημασίας για να επικοινωνηθεί αυτό και να οδηγηθεί το κοινό στο microsite. Παρουσιάστηκαν οι "The Pinkers", μια ομάδα 7 βασικών ανδρών Influencers που θα γίνονταν οι πρεσβευτές της καμπάνιας.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Μέσω αυτής της προσέγγισης 360 μοιρών μοιράστηκαν περισσότερα από 4Κ Pink Alerts, με τη μορφή μηνύματος μέσω διαφόρων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης (messenger, viber κ.λπ.). Συνεργαζόμενοι με συνολικά 20 Influencers (7 Pinkers & 14 γυναίκες Micro-Influencers) απολαύσαμε αρκετές αναρτήσεις και ιστορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερα από 77K likes.