ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:
Με κύριο όχημα ένα δημιουργικό και premium media kit, δημιουργήσαμε ενδιαφέρον περιεχόμενο σε συνεργασία με 6 Influencers & 12 micro-influencers για τους προσωπικούς τους λογαριασμούς IG, για να οδηγήσουμε το κοινό στη microsite. Επίσης, συνεργαστήκαμε με μέσα μαζικής ενημέρωσης & σημαντικούς δημοσιογράφους, για να ενισχύσουμε τη δημοσιότητα γύρω από την υπηρεσία.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Αποστάλθηκε ένα δελτίο τύπου στην πλήρη λίστα των μέσων ενημέρωσης μας, το οποίο αναγεννήθηκε σε βασικά lifestyle μέσα ενημέρωσης, με ROI 6:1, δημιουργήθηκαν 3 native άρθρα σε βασικά media, Andro.gr, Lifo.gr & Jenny.gr, ενώ μέσω της αποστολής του kit και των πληρωμένων και μη πληρωμένων συνεργασιών με μέσα ενημέρωσης & influencers είχαμε συνολικά 53 ενημερώσεις στα social media, με αποτέλεσμα να έχουμε περισσότερα από 2,8M σε reach.