ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:
Χρησιμοποιήσαμε την τακτική του Influencers Marketing σε δύο φάσεις, teaser & launch, στην οποία αποκαλύψαμε την καμπάνια κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου. Η φάση του teaser επικοινωνήθηκε μέσα από τα social media profiles δεκατεσσάρων (14) ειδικά επιλεγμένων influencers που επιστρατεύτηκαν για να αναδείξουν την καμπάνια και τα μηνύματά της. Στη φάση του launch, στην εκδήλωση μοιραστήκαμε τις ιστορίες 6 ισχυρών γυναικών που αντιπροσώπευαν τους 6 πυλώνες της καμπάνιας -Σώμα/ Υγεία/ Χρόνος/ Στυλ/ Αυτοπεποίθηση/ Επιλογές Εν τω μεταξύ, τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας επικοινωνήθηκαν μέσω native άρθρων σε βασικά μέσα ενημέρωσης υγείας, γυναικών, mainstream, lifestyle.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Όλα τα παραπάνω, native articles, social media, κ.λπ. οδηγούσαν στο microsite που δημιουργήθηκε για να φιλοξενήσει τις ιστορίες των influencers, να ενδυναμώσει και να εμπνεύσει άλλες γυναίκες, να αφηγηθούν τις προσωπικές τους ιστορίες χρησιμοποιώντας το #Womanism. Δημιουργήθηκε ένα γυναικείο κίνημα μέσω των ψηφιακών μέσων... Είχαμε περισσότερες από 100 αναρτήσεις με το #Womanism ενώ στο microsite σε μόλις 1,5 μήνα είχαμε 80246 sessions.